Wednesday, June 18, 2014

Kenangan..

As Salam..

Aku ada terfikir jugak, untuk apa tulis blog.. Sebab aku mmg xpublish kat umum sangat just catatan sendiri saja untuk kenangan..mungkin berbeza dengan orang lain yang nakkan publisiti..takpela, nevermind.. Bagi aku, ni cuma lah tempat untuk aku simpan kenangan sebabb sanyang sangat kalau peristiwa-peristiwa dalam hidup aku ni aku biar lupa macam tu je.. Sebenarnya, bila aku baca balik post-post yang lama, rasa nak gelak pon ade..macam-macam..hahaha..tapi yang sedihnya, banyak benda yang aku lupa, pasal apa yang aku tulis tu.. Tu la sebab aku rasa aku nak menulis balik... Tapi slow-slow la sebab sekarang tak macam duu lagi dah..dah keje banyak tanggungjawab yang lain..so, need to start from where i left before.. Harap-harap nanti dah tua blog ni boleh jadi story teller untuk anak-anak dan cucu-cucu aku..

xoxo

No comments: