Monday, May 7, 2012

Manusia Selalu Lalai

Sebenarnye ni sinambungan dari entry seteress semalam tu.. Manusia mmg mudah lalai.. Semakin banyak tekanan demi tekanan yang aku hadapi, makin aku lalai..maybe tu satu pengajaran buat diri aku. And aku harus sedar bilamana ade je satu ujian yang datang, tu merupakan teguran untuk diri aku..Allah nak tegur aku dengan ujian yg dia bagi kat aku.. Aku memang sangat beruntung, saat diri mula lalai dengan masalah-masalah dunia, masih ada lagi insan-insan yang sudi tarik aku balik dari jadi lagi terok.. aku memang mengaku yang kadang-kadang bila ada je masalah, aku tak boley nak kontrol emosi sendiri.. hanya orang-orang terdekat je yang tau ape jadi kat aku bila  aku ada masalah yang aku tak mampu nak handle..yang tu biarla rahsia~ thanks untuk sahabat-sahabat yang banyak bagi sokongan, nasihat.. ni minggu terakhir kita nak bersama.. lepas ni terpaksa berpisah untuk tempoh masa yang agak lama..macam-macam boleh jadi dalam tempoh masa tu..hope to see u all again next year..insyaAllah kalau panjang umur..


1 comment:

Syafiqah Najib said...

like 100 kali yang ni hehe :)