Sunday, May 6, 2012

Seteressss!

Asyik stress je lately ni..mane nye tak gemok..bukan setakat gemok je, sakit hati, sakit jantung sakit paru-paru semua ade lah..bile la aku nak rase tenang and bahagia ni?? sikit sikit kene marah..sikit sikit kene marah..tak kene marah sehari tak boleh ke? macam dah tertulis kat muka aku ni "sila marah saya" plak..mentang-mentang la aku ni jenis yang dengar cakap gak..tapi skali aku naik angin diam plak orang yang marah aku tu. mane nye aku tak geram..seteress tau tak..macam cakap sorang-sorang..rase macam orang lain boleh luah ape yang diorang rase tak puas hati kat aku, then bile sampai part aku nk luahkan ape yang ada dalam hati aku, tibe-tibe offline kan..mcm diorang cakap "sorry, u don't have the right to talk..u listen,i'm the one that can scold u, marah u.." what tthe duck??!

No comments: